Belangrijk: lees eerst onderstaande veelgestelde vragen om te zien of hiermee je vraag beantwoord is.
Nederlands
Als je na de eerste keer opstarten de app (her)opent, wordt gewijzigde inhoud bijgewerkt/geüpdatet (mits je internetverbinding hebt). Je blijft ingelogd tenzij je handmatig uitlogt.
Mocht dit het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Advies: log tijdens iedere piketdienst in op de app. Dan blijf je ingelogd en blijft de inhoud van je app up-to-date.
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool
Als je de app daarna heropent (niet uitloggen!) wordt de inhoud bijgewerkt, mits je internetverbinding hebt. Anders gebruikt de app de laatst gedownloade/bijgewerkte informatie.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan (zie ‘ik wil mijn wachtwoord wijzigen) of neem contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Mocht het probleem niet verholpen zijn, stuur dan een bericht aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Android
App handmatig updaten:
- Open de Google Play Store-app .
- Tik op Menu Mijn apps en games.
- Apps waarvoor een update beschikbaar is, bevatten het label Updaten. Je kunt ook zoeken naar de Bevolkingszorg MWB-app.
- Tik op Updaten.
Automatisch updaten aanzetten:
- Open de Google Play Store-app .
- Tik op Menu
- Tik op Apps automatisch updaten.
- Selecteer een optie:
- Via elk netwerk om apps te updaten via wifi of mobiele data.
- Alleen via wifi om apps alleen te updaten wanneer u verbinding heeft met wifi.
Apple
App handmatig updaten:
- Open de App Store en tik onderaan het scherm op ‘Vandaag’.
- Tik op je profielsymbool bovenaan het scherm.
- Scrol naar beneden om updates in afwachting en release-opmerkingen te zien. Ververs eventueel de inhoud van het scherm door het scherm ‘naar beneden te trekken’ en weer los te laten.
- Tik op ‘Werk bij’ naast de Bevolkingszorg MWB-app om alleen deze app bij te werken of tik op ‘Werk alle bij’.
Automatische updates inschakelen:
- Ga naar Instellingen
- Ga naar App Store
- Schakel App-updates in
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
INLOGGEN
Advies: log tijdens iedere piketdienst in op de app. Dan blijf je ingelogd en blijft de inhoud van je app up-to-date.
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool
Als je de app daarna heropent (niet uitloggen!) wordt de inhoud bijgewerkt, mits je internetverbinding hebt. Anders gebruikt de app de laatst gedownloade/bijgewerkte informatie.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan (zie ‘ik wil mijn wachtwoord wijzigen) of neem contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
OPSTARTEN
Als je na de eerste keer opstarten de app (her)opent, wordt gewijzigde inhoud bijgewerkt/geüpdatet (mits je internetverbinding hebt). Je blijft ingelogd tenzij je handmatig uitlogt.
Als je de app daarna heropent (niet uitloggen!) wordt de inhoud bijgewerkt, mits je internetverbinding hebt. Anders gebruikt de app de laatst gedownloade/bijgewerkte informatie.
GEGEVENS IN DE APP
Mocht dit het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Mocht het probleem niet verholpen zijn, stuur dan een bericht aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
ZOEKEN NAAR GEGEVENS
TECHNISCHE SUPPORT
Mocht dit het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Advies: log tijdens iedere piketdienst in op de app. Dan blijf je ingelogd en blijft de inhoud van je app up-to-date.
Als je de app daarna heropent (niet uitloggen!) wordt de inhoud bijgewerkt, mits je internetverbinding hebt. Anders gebruikt de app de laatst gedownloade/bijgewerkte informatie.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan (zie ‘ik wil mijn wachtwoord wijzigen) of neem contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Mocht het probleem niet verholpen zijn, stuur dan een bericht aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Android
App handmatig updaten:
- Open de Google Play Store-app .
- Tik op Menu Mijn apps en games.
- Apps waarvoor een update beschikbaar is, bevatten het label Updaten. Je kunt ook zoeken naar de Bevolkingszorg MWB-app.
- Tik op Updaten.
Automatisch updaten aanzetten:
- Open de Google Play Store-app .
- Tik op Menu
- Tik op Apps automatisch updaten.
- Selecteer een optie:
- Via elk netwerk om apps te updaten via wifi of mobiele data.
- Alleen via wifi om apps alleen te updaten wanneer u verbinding heeft met wifi.
Apple
App handmatig updaten:
- Open de App Store en tik onderaan het scherm op ‘Vandaag’.
- Tik op je profielsymbool bovenaan het scherm.
- Scrol naar beneden om updates in afwachting en release-opmerkingen te zien. Ververs eventueel de inhoud van het scherm door het scherm ‘naar beneden te trekken’ en weer los te laten.
- Tik op ‘Werk bij’ naast de Bevolkingszorg MWB-app om alleen deze app bij te werken of tik op ‘Werk alle bij’.
Automatische updates inschakelen:
- Ga naar Instellingen
- Ga naar App Store
- Schakel App-updates in
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
MIJN VRAAG STAAT HIER NIET BIJ
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.