Veelgestelde vragen
Inloggen
Je account is maximaal 15 minuten geblokkeerd. Daarna kun je het opnieuw proberen.
Heb je het ontvangen wachtwoord handmatig overgenomen of heb je het gekopieerd/geplakt? In het laatste geval wil er wel eens een onbedoelde spatie achteraan geplakt worden. Dit resulteert dan in een foutmelding. Tel voor de zekerheid het aantal tekens.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan (zie ‘ik wil mijn wachtwoord wijzigen) of neem contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Als je je wachtwoord wilt wijzigen, klik dan op de optie ‘wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm. Hiermee kun je een nieuw (tijdelijk) wachtwoord aanvragen. Zodra je hiermee inlogt, krijg je de optie om zelf een nieuw wachtwoord te kiezen. Let op: dit moet wel aan bepaalde criteria voldoen:
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool, bijvoorbeeld @ ! # $ ( ) % ^& *
Je wachtwoord moet voldoen aan bepaalde criteria:
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool, bijvoorbeeld @ ! # $ ( ) % ^& *
Het veiligheidscertificaat dat zorgt voor de beveiliging van persoonsgegevens in de app heeft een maximale geldigheid van 42 dagen (6 weken). Wij hebben voor deze geldigheidsduur gekozen omdat het merendeel van de crisisfunctionarissen eens per 6 weken piket draait. Een langere periode is vanwege de databeveiliging niet wenselijk.
Advies: log tijdens iedere piketdienst in op de app. Dan blijf je ingelogd en blijft de inhoud van je app up-to-date.
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door op de optie ‘wachtwoord vergeten’ te klikken op het inlogscherm. Hiermee kun je een nieuw (tijdelijk) wachtwoord aanvragen. Zodra je hiermee inlogt, krijg je de optie om zelf een nieuw wachtwoord te kiezen. Let op: dit moet wel aan bepaalde criteria voldoen:
- 8 tekens (hoe meer hoe beter)
- Hoofdletter
- Kleine letter
- Cijfer
- Symbool, bijvoorbeeld @ ! # $ ( ) % ^& *
Het e-mailadres waarop je je inloggegevens hebt ontvangen, is gekoppeld aan je app-account. Heb je het e-mailadres handmatig ingevoerd of heb je het adres gekopieerd/geplakt? In het laatste geval kan er soms een onbedoelde spatie achteraan worden geplakt. Dit resulteert in een foutmelding. Controleer dit voor de zekerheid.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Zoekfunctie
Ga naar de lijst waarin je wilt zoeken (bijvoorbeeld telefoonlijst) en klik op het vergrootglas rechts bovenaan je scherm. In de zoekbalk zie je de tekst “Zoeken door de lijst”. Let op: je kunt maar op één woord tegelijk zoeken.
Ga naar de lijst waarin je wilt zoeken (bijvoorbeeld telefoonlijst) en klik op het vergrootglas rechts bovenaan je scherm. In de zoekbalk zie je de tekst “Zoeken door de lijst”. Let op: je kunt maar op één woord tegelijk zoeken.
Ga naar een willekeurige pagina in de app en klik op het vergrootglas rechts bovenaan je scherm. In de zoekbalk zie je de tekst “Zoeken door de app”: je zoekt op deze manier door alle inhoud in de gehele app. Let op: je kunt maar op één woord tegelijk zoeken.
Ga naar de lijst waarin je wilt zoeken en klik op het vergrootglas rechts bovenaan je scherm. In de zoekbalk zie je de tekst “Zoeken door de lijst”. Je zoekt alleen in deze lijst, niet in de overige informatie in de app. Let op: je kunt maar op één woord tegelijk zoeken.
Inhoudelijke vragen
Technische vragen kun je stellen aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Opnieuw inloggen in de app zorgt ervoor dat alle pdf-bestanden opnieuw opgehaald worden (mits er een internetverbinding aanwezig is).
Mocht het probleem niet verholpen zijn, stuur dan een bericht aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Inhoudelijke informatie wordt bijgehouden door je eigen organisatie. Neem hiervoor contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Weet je niet wie de app-contactpersoon is in jouw organisatie? Stuur dan een bericht aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Log een keer uit en opnieuw in. Dit zorgt ervoor dat alle app-gegevens opnieuw geladen worden.
Mocht dit het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Inhoudelijke informatie wordt bijgehouden door je eigen organisatie. Neem hiervoor contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Technische vragen
Heb je niet de laatste versie? Update dan de app en zet automatisch updaten aan.
Android
App handmatig updaten:
- Open de Google Play Store-app .
- Tik op Menu Mijn apps en games.
- Apps waarvoor een update beschikbaar is, bevatten het label Updaten. Je kunt ook zoeken op naam van de app.
- Tik op Updaten.
Automatisch updaten aanzetten:
- Open de Google Play Store-app .
- Tik op Menu
- Tik op Apps automatisch updaten.
- Selecteer een optie:
- Via elk netwerk om apps te updaten via wifi of mobiele data.
- Alleen via wifi om apps alleen te updaten wanneer u verbinding heeft met wifi.
Apple
App handmatig updaten:
- Open de App Store en tik onderaan het scherm op ‘Vandaag’.
- Tik op je profielsymbool bovenaan het scherm.
- Scrol naar beneden om updates in afwachting en release-opmerkingen te zien. Ververs eventueel de inhoud van het scherm door het scherm ‘naar beneden te trekken’ en weer los te laten.
- Tik op ‘Werk bij’ naast de betreffende app om alleen deze app bij te werken of tik op ‘Werk alle bij’.
Automatische updates inschakelen:
- Ga naar Instellingen
- Ga naar App Store
- Schakel App-updates in
Je account is maximaal 15 minuten geblokkeerd. Daarna kun je het opnieuw proberen.
Als je de app voor het eerst opent, is een internetverbinding noodzakelijk. Er wordt dan een ‘statische kopie’ van de app op je telefoon geplaatst zodat deze (indien nodig) ook offline te gebruiken is. Het duurt even voordat de inhoud van de app en alle pdf’s compleet gedownload zijn.
Als je de app daarna heropent (niet uitloggen!) wordt de inhoud bijgewerkt, mits je internetverbinding hebt. Anders gebruikt de app de laatst gedownloade/bijgewerkte informatie.
Vragen over het functioneren van de app kun je stellen aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Technische vragen kun je stellen aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Opnieuw inloggen in de app zorgt ervoor dat alle pdf-bestanden opnieuw opgehaald worden (mits er een internetverbinding aanwezig is).
Mocht het probleem niet verholpen zijn, stuur dan een bericht aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Links onderin je scherm zie je het versienummer van de app.
Weet je niet wie de app-contactpersoon is in jouw organisatie? Stuur dan een bericht aan Integrato.
Log in op de app en klik op het i-tje rechts bovenaan het scherm om naar de supportvraag te gaan. Vul het formulier in en klik op ‘bericht versturen’.
Bij het inloggen wordt er een ‘statische kopie’ van de app op je telefoon geplaatst zodat deze (indien nodig) ook offline te gebruiken is. Het duurt even voordat de inhoud van de app en alle pdf’s compleet gedownload zijn. De nieuwe beveiligingsvereisten kunnen mede aanleiding hiervoor zijn. Het type device dat je gebruikt en de beschikbare “opslagruimte” hierop hebben ook invloed op de snelheid van het opstarten.
Als je na de eerste keer opstarten de app (her)opent, wordt gewijzigde inhoud bijgewerkt/geüpdatet (mits je internetverbinding hebt). Je blijft ingelogd tenzij je handmatig uitlogt.
Log een keer uit en opnieuw in. Dit zorgt ervoor dat alle app-gegevens opnieuw geladen worden.
Mocht dit het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met de app-contactpersoon in je organisatie.
Gegevens
Integrato B.V.
Bank: NL74RABO0159174074
BTW nr.: 820600179B01
Kvk nr.: 08192514
Contact
-
Benjamin Franklinstraat 16
8013 NC Zwolle - +31 384609150
- app@integrato.nl
Informatie
Copyright © Integrato