Onze trainingen

‘Verder groeien’

Cursus Levensreddende handelingen
Cursus Levensreddende handelingen
Voor iedereen die levens willen redden. Wil jij leren hoe een slachtoffer in veiligheid te brengen en zijn/haar de toestand te beoordelen? Wil je de hulpdiensten op de juiste manier alarmeren?
Cursus Stop de bloeding
Cursus Stop de bloeding
Wil jij de overlevingskansen van slachtoffers van ernstige ongelukken of een aanslag verhogen? Wil jij mensenlevens redden door levensbedreigend bloedverlies meteen adequaat te stelpen?
Digitale vergaderetiquette
Digitale vergaderetiquette
Thuiswerken en thuis vergaderen is de norm. In deze training gaan we aan de slag om dit op een efficiëntere wijze te doen. Welke afspraken maken we? Hoe bereiden we ons voor? Wat is er anders dan bij fysieke...
Leergang Officier van Dienst Evenement (OvD-E) (1)
Leergang Officier van Dienst Evenement (OvD-E)
Jij bent de crisiscoördinator bij het evenement én de contactpersoon namens de organisatie voor de professionele hulpverleners. Bereid je voor op een ramp of zwaar ongeval tijdens een evenement.
Leergang officier van dienst Locatie (OvD-L) (1)
Leergang officier van dienst Locatie (OvD-L)
Jij bent crisiscoördinator bij een locatie én de contactpersoon namens jouw organisatie voor de professionele hulpverleners. Bereid je voor op een ramp of zwaar ongeval bij jouw bedrijf, instelling of locatie.
auto-962083_1920
Leergang Officier van Dienst Tunnel (driedaagse)
Een ramp of zwaar ongeval in een tunnel. Bereid je voor! Jij bent de crisiscoördinator bij de plaats incident in of bij de tunnel én de contactpersoon namens de organisatie voor de professionele hulpverleners.
Notuleren-verslagleggen
Notuleren/verslagleggen
We gaan dieper in op de taken en werkzaamheden van de notulisten/verslagleggers in het team. De opleiding is competentiegericht. De onderwerpen worden behandeld met een mix van theoretische en praktische...
Observeren, het nieuwe waarnemen
Observeren, het nieuwe waarnemen
Voor iedereen die observeert bij activiteiten, zoals HR-medewerkers, oefenleiders, evaluatoren, leraren en maatschappelijk werkers.
Training Medewerker Klant Contact Centrum (KCC) of callcenter
Training Medewerker Klant Contact Centrum (KCC) of callcenter
Voor iedereen die als telefonist(e) in een Klant Contact Centrum werkt. Wil je je ontwikkelen tot het visitekaartje van je bedrijf? Wil jij als telefonist(e) de klanten vriendelijk te woord staat?
Training Mediacontacten bij een crisis
Training Mediacontacten bij een crisis
Voor iedereen die de media te woord staat bij een crisis. Je krijgt als woordvoerder of communicatieadviseur inzicht in de facetten van communicatie en het vervullen van je rol als vertegenwoordiger...
Training Voorzitter crisisteam
Training Voorzitter crisisteam
Voor iedereen die een crisisteam voorzit. Je bent voorzitter van een crisisteam. En nu? Je leert onder meer wat je doet, waarom je met een crisisagenda werkt, wat de methode van beeld- oordeelvorming.
Workshop Reanimatie en AED
Workshop Reanimatie en AED
Voor iedereen die levens wil redden. Deze basiscursus is geschikt voor iedereen die wil weten wat het reanimeren en het werken met een AED inhouden. Zowel voor EHBO-ers, bedrijfshulpverleners.